Re: Toshiba A110-334 i bateria

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sun 11 Mar 2007 - 13:57:53 MET

"Jacek Maliszewski" 1173601843.248212.78520@n33g2000cwc.googlegroups.com

: toshiba to dla mnie jakosc przede wszystkim i tym sie kierowalem.
: uwazam nawet ze mam prawo do zwrotu towaru bo zostalem wprowadzony w blad.

Jeśli naprawdę baterie starczają na zdecydowanie krócej niż powinny
a kupiłeś to na siebie, nie na firmę -- zawiadom na piśmie sprzedawcę
nie później niż dwa miesiąc po swoim odkryciu i żądaj doprowadzenia
do stanu zgodnego z umową poprzez naprawę lub wymianę (wybór należy
do Ciebie) w ciągu dwóch tygodni. Jeśli nie doprowadzą (na przykład
poprzez wymianę na model z mocniejszym akumulatorem) możesz żądać
odstąpienia od umowy kupna.

40 minut (u Ciebie) i 2 godziny (w specyfikacji) to imo duża różnica.
(jeśli dobrze zrozumiałem problem)

-=-

Tak przy okazji -- Sony wyprodukowało jakieś fatalne akumulatory do
notebóków, które montowano w wielu komputerach. Aktualnie na całym
świecie wymienia się te fatalne akumulatory na sprawne -- w urządzeniach
sprzedanych i nie sprzedanych. Może i Toshiba czerpała z tego źródła?

--
   .'O`-'     ., ; o.'    leszekc@@alpha.net.pl    '.O_'