Cos dziwnego

Autor: Monroe <monroe_at_wp.pl>
Data: Sun 11 Mar 2007 - 01:52:05 MET

Jest sobie kompik,w którym są dwa dyski, dwa napędy DVD i mało kart
rozszerzeń (tylko karta graficzna i sieciowa bezprzewodowa). Dźwięk
zintegrowany. Zasilacz 350W. Miałem w tym 2x256MB RAM DDR 400 MHz
Kingstona. Zmieniłem te Kingstony na 2x512MB TwinMOS. Komputer ani drgnął,
nawet zasilacz nie stęknął i nie chodził w nim wiatrak. Włożyłem Kingstony
z powrotem i wszystko chodzi. Nie sprawdziłem pojedynczo bo poniosły mnie
nerwy. Na drugi dzień wymieniłem te pamięci na nowe w sklepie. Efekt ten
sam! Tym razem jednak zamontowałem je razem i pojedynczo na zmianę.
Odłączyłem nawet napędy myśląc, że zasilacz nie wyrabia ale nic z tego.
Wymieniłem zasilacz na 400W. Wszystko zaczęło chodzić!!! Czy durne 512MB
dodatkowej pamięci może żreć dodatkowych 50W prądu???

--
Z pozdrowieniami