problem z grafiką

Autor: wrkilu <wrkilu.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 10 Mar 2007 - 21:36:40 MET

Cześć,

Po zmianie karty graficznej komputer mi się resetuje podczas startowania
Windowsa (dokładnie wtedy gdy próbuje wejść w tryb graficzny), lub podczas
pracy przy próbie włączenie np. karty tv. Albo notorycznie wyłącza się
przeglądarka internetowa (zarówno firefox jak i IE), a czasem to się windows
resetuje gdy próbuje uruchomić np. firefoksa. Dzieje się tak samo gdy
uruchomiłem Linuksa (Knoppiksa). W nim dokładnie mówiąc wywala się również
przeglądraka internetowa (Firefox i Konqueror). Mój sprzęt to: płyta ECS
K7S5A, 256 DDR RAM, dysk nowy WD 80GB, Athlon 1GHz, karta nVidia GeForce FX
5200 128 MB RAM na AGP. Wcześniej miałem nVidię GeForca 2 64MB RAM PCI i
komputer chodził dobrze... Co mi moglibyście doradzić ? Czyżby nowa,
nowoczesna karta graficzna gryzła się może z płytą?