Re: MSI K8 Neo V2 - pytanie

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Fri 09 Mar 2007 - 14:39:36 MET

> W kazdym razie wielkie dzieki, bede szukal czegos na ten temat.

Sprawdz jeszcze jedna rzecz - o ile pamietam procesory pod 754
(a moze raczej plyty glowne?) nie obslugiwaly poprawnie dwoch
"dwustronnych" modulow pamieci. Zdaje sie, ze wynikalo to ze
specyfikacji AMD i producenci plyt starali sie ten temat jakos
obchodzic.

Jesli faktycznie masz takie pamieci to moze jakas
aktualizacja BIOSu tu pomoze.

Aczkolwiek - nie znam sie... :) Dopiero od kilku dni
doksztalcam sie na temat... ;)

Pozdrawiam,
Vituniu.