Re: Jaki LCD >20"

Autor: Mariusz <marods8_at_wp.p>
Data: Thu 08 Mar 2007 - 21:02:28 MET

Witam

Ja w grudniu kupiłem tez Samsunga 20,1 ale 204B, porownywałem go z HP i
wybór padła na Samsunga

Co do zalet
- niesamowity kontrast barwa bardzo zywa, geometria mistrzowska, czas
reakcji na maxa wystarczy poprostu nie widac nic przynajmiej ja nie widze,
do gier folmów idealny ale
zeby uzyskac dla mie satysfakcjonujący obraz mojego GF4 Ti4200 mosiałem
wymienić, monitor odrazu pokazał słabości obrazu, no i po jakims czasie na
1200x1600 pokazywały mi sie piksele, zmieniłem na Raseona 9600XT, obraz
bajka, winampa to mam wrazenie jagbym mógł go zdjąc z monitora, ale moim
głównym zadaniem jest praca w srodowisku cad i mosiałem w sterownikach
okroic gamme i kontrasti jest super jezeli chodzi o zdjecia musze to
podkrecic i mam zdjecia miodzio

Jezeli chodzi o wady
- to monitor nie jrst na czarnym polu rownomiernie podswietlony widoczne
przy nocnym uruchomieniu monitora, w normalnym swietle nie odczuwamy tego
wogule i dla mie najwieksza wada są to konty widzenia o ile boczne wynoszą
160st to moeze być patrząc os dołu gura szybko zmienia swoją jasność
oczyiscie nimt nie patrzy od dołu na monitor ale takie zeczy mi w oczy sie
zuciłey.

- bardzo funkcjonalne menu ma zwłaszcza temetyczne ustawienia monitora

HP był odwortościa Samsunga kąty i czarny super ale obraz jest taki cięzki
nie ma takiej swiezosci

Ogólnie zadowolony jestem nie wiem czy za 1500 mozna oczekiwać za te
pieniądze, w porównaniu z monitorami 19" do 1000 zaden mu nie podskoczy
obraz jest poprostu inny widac ze to inna klasa

Jednym słowem trzeba mu dac warunki zeby rowinał skrzydła

Takie są moje wrazenia po 3 miesiącach

Pozdr