Re: Pytanie odnosnie cichego dysku SATA

Autor: Zet <antyspam_at_niema.maila>
Data: Thu 08 Mar 2007 - 17:03:53 MET

"Miroo" <miroo75@REMOVEIT.o2.pl> wrote in message
news:esp6r3$7ej$1@nemesis.news.tpi.pl...
[ciach]

> Ja niestety o mniejszych dyskach:
> - Seagate 120GB SATA (chyba 7200.7) - baaardzo głośny, terkocze głowicami,
> czytałem gdzieś, że ma fabrycznie wyłączony tryb silent i nie bardzo da
> się go włączyć.
> - Seagate 160GB SATA (chyba 7200.10) - po zamknięciu obudowy go nie
> słyszę,
> przy otwartej z bliska słychać ciche tykanie.
> O świście talerzy niewiele powiem - mam za głośny went w obudowie,
> ale przy otwartej obudowie po wyłączeniu kompa słychać jak zwalniają.
> Jest jeden problem: gdy oba dyski są włączone, sprzęgają im się drgania
> [...]

Czyli sprowadza sie do tego, ze najlepiej pojsc z moja kieszenia usb do
sklepu (jakby nie mieli swojej/nie chcieli napoczac) i poprosic o
demonstracje hdd?
Tylko w sklepowym harmiderze moze to nie byc miarodajne. Co do "buuu buuu"
to tez mi tak robila barracuda, tak jak mowisz - chiche ale regularne "buuu
buuu" ale poradzilem sobie z tym kladac ja na dole na gabce.

pozdrawiam i dziekuje