Pendrive bootowalny - hm...

Autor: Andre NH <aturekSP_at_AM.pro.onet.pl>
Data: Thu 08 Mar 2007 - 09:43:34 MET

Witam.

Posiadam system Viste. Nie posiadam stacji dyskietek. Chciałbym, abym miał
możliwość uruchomienia komputera w trybie DOS inicjując go z pendrive (USB).
Nadmieniam, ze posiadam plyte z taką opcję.

Przy aktualnie posiadanym przeze mnie pendrive, przy probie sformatowania go
z poziomu Windows nie mam mozliwosci zaznaczenia znjadujacej sie tam opcji
"Utworz dysk startowy systemu MS DOS" - ta opcja po prostu jest siwa,
nieaktywna.

Czytalem na forach o roznych sztuczkach kruczkach pozwalajacych na
utworzenie takiego boot pendrive, lecz sa to metody uwzgledniajace
posiadanie (jeszcze) czytnika FDD, który jest do tego celu potrzebny. Ja
natomiast takowego nie posiadam.

Czy wobec tego znajdę jakies rozwiazanie? Czy sa jakies modele pendrive
fabrycznie umozliwiajace sformatować pena jako boot'ujacego? Jesli tak, to
proszę o jakieś sugestie odnośnie modelu.

Z gory dzieki.

Andre NH