Re: [OT] Archaiczne źródła

Autor: ARO <nie_at_dam.mejla>
Data: Thu 08 Mar 2007 - 07:35:12 MET

Użytkownik "Filip Drunkenstein" <czarny_x@gazeta.pl> napisał :

> Czy ktoś może orientuje się gdzie można znaleźć atrykuły nt. historii
> komputerów? Najbardziej interesuje mnie okres od liczydła do pierwszych
> pentium.

Do pierwszych pentium to moze nie, ale jest taka ksiazka dosc archaiczna :
Bernard Buśko i Janusz Śliweńsk "1000 słów o komputerach i informatyce",
Wydawnictwo MON, 1976r. Jest to taki leksykon w formie slownika. Wiadomo, ze
czesci rzeczy moze tu nie byc - bo propaganda, cenzura itp. Moze gdzies na
alegro Ci sie trafi. Informacji po '76r. bedziesz musial szukac w innych
zrodlach.

A najsensowniej bedzie tutaj : http://en.wikipedia.org/wiki/Computer

--
ARO