Re: Puntium D 945

Autor: fiodor <fiodor_at_post.pl>
Data: Thu 08 Mar 2007 - 01:33:57 MET

MX wrote:

> Far cry olałeś podobnie jak Half Life 2?
> Bo o interpretacji w stylu "coś mi się wydaje że Q4 też zaczyna się obijać
> o wydajność magistrali" pewnie nawet nie słyszałeś?

tylko idiota testuje procesor w grach
albo vortale ktore chca sie sprzedac,
do gier karta grafiki jest wazna obecnie
a nie procesor

> Że nie wspomnę o tym że różnica w cenie - czyli 100PLN szybko zwróci się :
> oszczędzając na prądzie...

pomijajac ze gowno a nie oszczednosc w pradzie :)
nie 100 zl tylko 200, a nawet jesli tylko 100
to za te stowke moze sobie piwka kupic
bo roznicy w wydajnosci na korzysc "slabych" c2duo (ponizej 6600)
nie zauwazy, poza tym na przykladzie:

E4300 1.8GHz@2.4GHz - operacje graficzne: 17000
D945 3,4GHz@3,7Ghz - 20484

> No i zawsze można kupić E4300...

jeszcze lepiej, pomysl ze podkrecanie nie istnieje
co wtedy zostaje z tego zdechlaka? ;)