Re: zakup notebooka a plyta z systemem

Autor: Przemek <osoba_at_microsoft.com>
Data: Wed 07 Mar 2007 - 08:58:25 MET

Użytkownik "Jozef" <jozef000_NO_SPAM_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:esllvp$80d$1@atlantis.news.tpi.pl...
???

> Po pierwsze: Nie każdy notebook ma dołączone jakiekolwiek płyty (wszystko
> może być partycji serwisowej, z której specjalnym programem można sobie
> utworzyć płytki)
> Po drugie: Jak coś kupuję to szukam w opakowaniu czegoś w rodzaju wykazu,
> co zawiera opakowanie (komplet)

Tyle ze wykaz jest po angielsku a niektorzy maja problem z czytaniem ze
zrozumieniem po polsku a co dopiero po angielsku :)
Mi kiedys klient awanturowal sie ze nie dostal do najtanszej plyty msi
dodatkowego sledzia z wyjsciami audio ktory wg niego byl na wykazie
, uspokoil sie dopiero jak pokazalem mu slowo ktore pominal przy lekturze
wykazu -optional :).
pzdr