Re: Jak drukarka wykrywa poziom tuszu [Zamienniki]

Autor: |3eR|ok_at_ok.pl>
Data: Wed 07 Mar 2007 - 03:10:52 MET

Użytkownik "@r2r" <ar2r@ar2r.com> napisał w wiadomości
news:qqlru2tmdqfrreovsj01o8hcbq4gunnn6q@4ax.com...

> z zamiennikami powinna byc instrukcja w ktorej pisze co wyłączyć (w
> serowniku), co nacisnąć w drukarce itd. i to działa - bez zadnych
> resetów czipa.
Trzeba bylo wcisnac na 10 sekund przycisk od anulowania drukowania. I
chwycil, na drukarce jest caly pojemnik szary a w sterowniku kompa widac ze
jest pusty tzn bez X ale pusty. Nadal mnie interesuja na jakiej podstawie
drukarka wie, jaka jest ilosc tuszu jesli nie czyta tego z chipa. Bo podobno
zamienniki maja duzo wiecej atramentu niz orginalne( specjalnie laduja malo
zeby szybko kupowac nowe) przez co drukarka glupieje, ale skąd ona wie o tej
pojemnośći.