Mysz Logitech MX1000

Autor: Bartek <mf.atzcop_at_b.ketrab>
Data: Tue 06 Mar 2007 - 18:40:19 MET

Witam,

chciałbym sobie kupić ww mysz. Ponieważ myszy logitecha są dość drogie a
przy tym trwałe, postanowiłem kupić używaną na allegro. Zauważyłem, że
są dwie wersje tych myszy. Pierwsza to zwykła mysz radiowa jaką nową
można kupić w sklepie i druga pochodząca chyba z zestawu diNovo
komunikująca się za pomocą Bluetootha. Przyznam, że ten drugi model kusi
mnie bardziej. W sieci natrafiłem na opinie, że bluetooth nie sprawuje
sie dobrze w roli medium komunikacyjnego, niestety bez żadnego
uzasadnienia. I tu moje pytanie: w czym bloetooth może być gorszy.
Dodam, że kilkukrotnie miałem okazję korzystać u kuzyna z myszy MX900
Bluetooth i nie zauważyłem żadnych niedogodności. Jakby to miało jakieś
  znaczenie to nie gram w gry komputerowe.

--
pozdrawiam
Bartek