Re: Płyta gł. C2D 2xIDE(PATA) AGPx8

Autor: Jacek Politowski <sorry_at_nie.istnieje>
Data: Tue 06 Mar 2007 - 13:04:04 MET

In article <0268.0000005f.45ed429d@newsgate.onet.pl>
to0l <no_spamWYTNIJTO@vp.pl> wrote:

> ... a cos na chipie Intela a nie VIA? Bo nie wiem jak dokladnie ten mostek sie
> sprawuje

Też szukałem czegoś podobnego (do Radeona X800 AGP)i padło na tego
ASRocka. Nic ciekawszego nie udało mi się znaleźć.

Zastanawiałem się jeszcze nad CONROE 865, również ASRocka, ale on C2D
(FSB 1066) ma tylko przez overclocking, nie zaryzykowałem.

Na razie raczej nie narzekam. Działa, stabilnie. Używam głównie
linuksa (SATA obsługiwane bodaj dopiero od 2.6.19), ale raz na dwa
tygodnie przebootuję się do windows, pograć sobie w jakiegoś rFactora,
RBR czy LFS.

Nie mam (i nie testowałem) najnowszego BIOSu - mam AFAIR 1.80.

--
Jacek Politowski