Re: Brak USB w komputerze, jak podłączyć sprzęt inaczej?(prośba o pomoc)

Autor: Qbab <barbasz_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 06 Mar 2007 - 09:45:35 MET

> Bo to jest względnie nowa maszyna i ma USB sama z siebie.

no ta płyta niestety nie miała (lezy gdzies w domu to jak nie zapomnę to
sprawdzę nazwę, no chyba że żona wywaliła), sparwdzałem w sieci jak
potrzebowąłem.

> Natomiast w komputerach, gdzie to naprawdę byłoby potrzebne
> (486, wczesne Pentium) zazwyczaj takie karty nie działają :)

a to o takich się nie wypowiem bo jedyne pentium w którym potrzebowąłme USB
to 150MMX w sony vaio i ono miało samo z siebie :)

--
Pozdrawiam Qbab