Re: Płyta pod Core2Duo ?

Autor: Konrad L <pix_at_o2.pl>
Data: Tue 06 Mar 2007 - 02:04:00 MET

> Dobrze skombinować wiatrak na chipset, podpiąć do wyjścia NB_FAN bo
> producent chyba o tym zapomniał... Można sprawdzić palcem że to jest
> najcieplejszy element na płycie, trzeba tylko przygotować szklankę z
> wodą i lodem ;) O wersji 3.3 są cztery złącza na wiatraki, nie bez
> powodu.

Ja mam rev 1.0.
no no, czipset sie mocno gotuje ale mam w sciance obudowy wiatrak i go w
sumie owiewa + boxowiec procesorowy lekko kieruje na niego swoje wyziewy.

> Próbowałeś może wersji 10?

Nie, zatrzymalem sie na F6, jak dziala OK to po co mieszac :) A wieksze
predkosci nie sa mi potrzebne i nawet nie sprawdzalem o ile wiecej niz to co
teraz mam pojdzie na obecnym biosie.