Re: dysk twardy

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Mon 05 Mar 2007 - 19:07:20 MET

"zooey" 1qoo0liiwt43s.oeyz85x8vc5j$.dlg@40tude.net

Ja bym spróbował pierwszą skrócić od końca (proste) a druga wydłużyć
od początku (może być drobny problem) za pomocą na przykład Paragonu
(jeśli zobaczy te partycje). Oczywiście wcześniejszy backup jest mile
widziany.

Jeśli to partycje podstawowe (Primary) można pokusić się o ręczną
modyfikację w MBR, jeśli logiczne pod Extended -- też można pokusić
się o ręczną modyfikację -- w Boot Sektorach. Tyle tylko, że wówczas
trzeba ruszyć także partycję zdrową, znajdującą się przed tą źle
skończoną. Można to łatwo zrobić za pomocą WinHex. Ja bym spróbował.
W razie czego -- tragedią żadną (utrata danych bez wcześniejszego
backupu) to nie grozi. (tym bardziej po backupie)

> ok,
> ale bez floppy'a chyba ranish'a chyba nie uruchomię
> w partitionmagic mam aktywną opcję formatowania,

> masz jakąś alternatywę dla zakupu floppy'a

WinImage. Można nim zbudować obrazek IMx, który można
podczepić pod obrazek ISO i wypalić na płycie emulacje
dyskietki lub dysku.

--
   .'O`-'     ., ; o.'    leszekc@@alpha.net.pl    '.O_'