Re: Podkręcenie pamięci

Autor: Andrzej Kuća <protumba.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 05 Mar 2007 - 12:57:36 MET

Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał(a):

> Możesz spróbować, ale pamiętaj o dwóch rzeczach:
>
> 1) pamięć może zacząć pracować niestabilnie, zatem po zmianie
> nie uruchamiaj absolutnie systemu operacyjnego, a tylko
> MemTesta na co najmniej godzinę,
>
> 2) zysk wydajności wielki nie będzie.

Z ciekawości zmieniłem, w PC Wizard 2007 pokazywało mi wartość 6, wzrost
wydajności faktycznie prawie żaden (albo żaden). Pracować pracowało stabilnie,
przynajmniej ja nic nie zauważyłem. Zmieniłem z powrotem na auto i w PC Wizard
pokazuje mi wartość 7. Więc jeśli to ma być kosztem stabilności to faktycznie
wolę, żeby to było automatycznie.
Dzięki i pozdro.