przestajacy dzialac usb

Autor: Luke <paranid_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 04 Mar 2007 - 17:24:20 MET

witam
mam ostatnio taka mala zagwozdke. jest sobie usb na mobo asus m2n-e. do
tego podlaczony jest hub z dodatkowym zasilaniem. od czasu do czasu
podlaczam jakiegos pendrive'a, albo aparat cyfrowy. wszystko dziala
dobrze, ale po pewnym czasie przestaje dzialac to wyjscie usb. inne
dzialaja. wystarczy restart kompa i juz jest dobrze. zdaje mi sie, ze
kiedys ta usterka nie wystepowala. przetestowalem 2 huby usb i na kazdym
jest to samo. winxpsp2. co to moze byc ? dlaczego tak sie dzieje ?
pozdr.