Re: Laptop? Notebook?!

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sat 03 Mar 2007 - 23:45:55 MET

szpon napisał(a):
> Będę od dzisiaj rycerzem niepokalanym i dziewicą do tego, i jak ktoś
> nazwie laptopa notebookiem, to grom z jasnego nieba spuszczę...
JA to tylko kare boską zsyłam jeśli ktos pisze "laptok"
A Laptop? Kojarzy mi się z mlaskaniem. No i nie wiem jak mozńa trzymać
taki komputer na kolanach - jest to dla mnie zupełnie niewygodne, nie
dosc że zjeżdża z nóg to jeszcze garbić sie trzeba.
Mi tam wisi i powiewa. Czy to Laptop czy Notebook to mi wszystko jedno,
bo ta grupa to o pecetach traktuje :)