grafika 256 czy 512?

Autor: TomcioM <tmarq_at_go2.pl>
Data: Sat 03 Mar 2007 - 21:05:17 MET

Witam,

Mam w planie małą modernizację kompa więc wpadam po radę :)
Zostaję przy AGP w związku z czym zastanawiam się na x1950pro HISa.
Lepiej wybrać wersję z 512 ramu czy może lepiej 256MB a różnicę w
cenie przeznaczyć na dołożenie ramu z 512MB do 1GB.

I jeszcze drugie pytanko. Mam 2x256 Geila cl2 w dualu, czy mogę do
nich dołożyć 2x256 Geila cl3 i jak to wpłynie na wydajność?

Pozdrawiam i z góry jestem wdzięczny za wszelkie konstruktywne
uwagi :)
TomcioM