Re: Sterowanie prądem

Autor: Grzegorz McCartney Olędzki <mccartneytojestzbedne_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 03 Mar 2007 - 14:31:38 MET

Wszyscy na grupie pl.comp.pecet czytajcie uważnie, bo JoteR pisze:
> Ale chcesz sam skonstruować, czy kupić gotowca?
> Jeśli to pierwsze, możesz spróbować czegoś takiego:
> http://www.chip.pl/arts/archiwum/n/articlear_18145.html
> Na www.elektroda.pl też można szukać natchnienia.
> A gotowce - oprócz wynalazków na portalach zwanych niewiadomoczemu
> aukcyjnymi - możesz zobaczyć na np. http://www.apanet.pl/pl/produkty.html.

Dzięki Wam wszystkim za odpowiedzi.

Apanet: jakoś nie mogę znaleźć konkretnej oferty. Ale i tak podejrzewam, że
poniżej 1kzł za taką skrzynkę się nie zejdzie.

Coffee-HOWTO: znam. Szczerze mówiąc liczyłem na rozwiązanie gotowe, jak to
ktoś zauważył, ale chyba trzeba będzie majsterkować.

Więc pewnie bym musiał się zacząć bawić w elektronika - może pora zacząć,
lepiej późno niż wcale...
Na elektroda.pl widzę mnóstwo informacji.

Dzięki!

GO