Re: Czy mogę zwrócić zakupiony dysk?

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Sat 03 Mar 2007 - 14:45:40 MET
Message-ID: <esbu98$ll9$1@news.task.gda.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

Użytkownik <przemyslaw.glab@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1172871143.127477.304540@t69g2000cwt.googlegroups.com...
Trzy dni temu kupiłem dysk w sklepie komputerowym we Wroclawiu. Dysk
jest sprawny, ale juz wiem na 100 % ze z moją płytą nie pójdzie
(usterka dość powszechna w tym modelu). Moje pytanie czy mam prawo
zwrócić dysk i podać przyczynę, że z moim sprzętem nie działa? Wiem że
w przypadku wysyłki jest 10 dni. A jak jest ze zwykłym zakupem w
sklepie?

Tylko jak sprzedawca się zgodzi.
Received on Sat Mar 3 14:50:07 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 03 Mar 2007 - 14:51:02 MET