przemyslaw.glab@gmail.com napisał(a):
> Trzy dni temu kupiłem dysk w sklepie komputerowym we Wroclawiu. Dysk
> jest sprawny, ale juz wiem na 100 % ze z moją płytą nie pójdzie
> (usterka dość powszechna w tym modelu). Moje pytanie czy mam prawo
> zwrócić dysk i podać przyczynę, że z moim sprzętem nie działa? Wiem że
> w przypadku wysyłki jest 10 dni. A jak jest ze zwykłym zakupem w
> sklepie?
>
> Pozdrawiam
> Mac
>
Dla czego nie bierzesz pod uwagę wymiany w sklepie na model, który z
Twoja płytą działa. Na to raczej każdy sprzedawca sie zgodzi. Czy może
prawda jest taka, że kupiłeś pochopnie i teraz szukasz pretekstu dla
odzyskania pieniędzy.
Dla czego tak myślę ? - bo nie napisałeś o jaka płytę i dysk chodzi.
Received on Sat Mar 3 13:55:07 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 03 Mar 2007 - 14:51:01 MET