nie widzi plyt

Autor: Pablo <pablo7_at_tenbit.pl>
Data: Sat 03 Mar 2007 - 13:33:07 MET

Witam

mam problem z moim laptopem gericom.
otoz nie widzi on plyt cd ewentualnie dvd :/
tzn w oknie moj komputer widac normalnie ikone cdromu
natomiast jak sie wlozy plyte to zawsze komp ja automatycznie czytal
teraz nic sie nie dzieje-cisza, jak wejde w ikonke cdrom w moim komputerze
to otwiera ja i nic sie tam nie znajduje tak jakby plyta byla czysta co to
moze byc?

a zaznacze jeszcze ze raz go rozkrecalem z tylu
aby dolazyc ramu ale okazalo sie ze ten model ma tylko jedno gniazdo na ram
i na dodatek ram jest taki jaki w normalnym stacjonarnym pececie:)
nie jestem pewien ale moglo sie to zaczac od tego momentu gdy sprawdzalem
ten ram

z gory dzieki za pomoc
pozdr
pablo