przemyslaw.glab@gmail.com wrote:
> Trzy dni temu kupiłem dysk w sklepie komputerowym we Wroclawiu. Dysk
> jest sprawny, ale juz wiem na 100 % ze z moją płytą nie pójdzie
> (usterka dość powszechna w tym modelu). Moje pytanie czy mam prawo
> zwrócić dysk i podać przyczynę, że z moim sprzętem nie działa? Wiem że
> w przypadku wysyłki jest 10 dni. A jak jest ze zwykłym zakupem w
> sklepie?
Dobra wola sprzedawcy albo ręka w nocniku...
-- Andrea|ASRock K7Upgrade880, AMD Sempron 2800@2340MHz, Pentagram QC-80Cu 1024MB DDR-400, Sapphire Radeon 9600 128MB, Samsung SyncMaster SM-960BF Seagate Barracuda ST380021A 80GB, Western Digital Caviar WD2000JS 200GB Pioneer DVR-111L, ModeCom 350GTF, Creative Audigy SE + Creative HQ-1700Received on Fri Mar 2 23:30:23 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 02 Mar 2007 - 23:51:10 MET