Re: pozycja pracy hdd a obudowy USB

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Fri 02 Mar 2007 - 19:12:10 MET

"PAndy" es9ol0$5uv$1@news.onet.pl

> Tak jak juz ktos napisal w tym watku - dopuszczlane sa plecy lub
> standard + pozycje na dluzszym boku, Seagate kategorycznie zakazywal
> umieszczania dysku na krotszym boku - byc moze ma to zwiazek z
> konstrukcja head actuator'a lub sposobem parkowania glowic i ich
> zabezpieczenia po zaparkowaniu

Jakoś nie pamiętam tego zakazywania, choć kiedyś głowice pracowały inaczej niż teraz.

> nie chce mi sie nawet zaglebiac w to - patrze pragmatycznie i po prostu
> dysk ma byc zamontowany prostopadle lub rownolegle - wspomniane 2
> stopnie podane byly przez Seagate'a

No to teraz Seagate nie tylko nie pisze o tych 2 stopniach, ale
wręcz odwrotnie -- pisze o tym, że pozycja może być dowolna.

A możesz napisać, kiedy Seagate pisał o tych 2 stopniach?
I w kontekście jakich dysków. Tych wielkości 3.5 cala?

--
   .'O`-'     ., ; o.'    leszekc@@alpha.net.pl    '.O_'