Re: Dlaczego ten komputer sie zawiesza ? :/

Autor: =Marcos= <marcos_at_wyprawa.NOSPAMNOSPAM.info>
Data: Fri 02 Mar 2007 - 17:39:25 MET

> Teraz w roznych momentach nastepuja
> zwiechy takie, ze wszystko staje, a na ekranie powiela sie jeden
> wyciety pasek z obecnego widoku. Zmienialem juz dysk, procka i pamiec
> i to nie pomoglo. Podejrzewam, ze plyta juz umiera (kondensatory ok) i
> bedzie trzeba ja wymienic, i w sumie chce byscie albo potwierdzili,
> albo zaprzeczyli moim przypuszczeniom.

Ja takie rzeczy miałem najpierw z powodu zasilacza, potem z powodu płyty.
Kondensatory na płycie były OK (to był ECS K7S5A), ale coś było nie tak. Na
dobrych pamięciach wszelkie memtesty wykrywały błędy. Zasilacz też niby był
OK, napięcia takie jak mają być, ale po wymianie ECS na Epox i Codegen na
Modecom, Windows XP zawiesza mi się średnio raz na 3 miesiące i za zwyczaj
na własne życzenie przy jakichś dziwnych działaniach :)

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]