gf3 ti200 vs gf4 mx 440

Autor: ~n O k <nokioz_at_gmail.com>
Data: Thu 01 Mar 2007 - 12:38:08 MET

Cześć, mam pewien problem, a raczej dylemat. Mam w swoim kompie karte Gf3
ti200, a moj kumpel sklada kompa na serwer i gdzies za grosze kupil gf4
mx440 i powiedzial, ze mozemy sie zamienic. Teraz pytanie która karta jest
lepsza, obie mają po 64mb pamięci DDR, troche inne częstotliwosci taktowania
(gf4 ma wyższe). Kiedys slyszalem, ze gf3ti jest wydajniejszy od okrojonej
4mx ale wole zapytac, bo moze np w 4 są jakies bajery, ktorych moja 3 nie
obsluguje i mogą się przydać w nowszych grach, wiem, że nie bedzie wielkiej
roznicy ale jesli mam mozliwosc zamiany za friko to nowet 10FPS więcej coś
zmieni. Z gory dzieki za pomoc, pozdro.