Re: jaki lcd - 17" - do obrobki zdjec

Autor: Paweł Mański <pmanski_at_gmail.com>
Data: Thu 01 Mar 2007 - 11:53:21 MET

On 26 Lut, 13:13, Adramelech <adr...@tu.nie.ma> wrote:

> Jest świetny. Bardzo ładne kolory jak na LCD za 852zł, rewelacyjne konty,
> nawet od doły nie traci kolorów. Z pikselami to prawda, trzeb dokładnie
> przypatrzeć się, bo w tym modelu trafiają się bardzo czesto.
> W gdańsku bez problemu w większości sklepów znajdziesz ten monitor.
> A kupując wysyłkowo możesz w ciągu 10 dni odesłać monitor jeżeli coś ci w nim
> nie odpowiada.

Jestem z Gdańska i chętnie bym zobaczył taki monitor. Sprawdzalem w
kilku sklepach i nie mają żadnego z tej firmy, jedynie Axcel ma
jakieś, ale nie tej marki. Sam celowałem w Samsunga 215TW, a ten z
opisu jest identyczny. Do tego na allegro poniżej 900zł. Nie chcę się
naciąć. Czy ktoś już go widział?

Piotrze, gdzie w Gdańsku można coś takiego nabyć?

pozdrawiam
Paweł