Re: Różnica 1v przy zasilaniu laptopa

Autor: ^cypis^ vel. SQ9JTI <sq9jti_at_gmail.com>
Data: Thu 01 Mar 2007 - 11:12:17 MET

On 1 Mar, 11:05, "Marcin P." <l...@op.pl> wrote:
> Jeśli porządny, to powinien dać radę, ale jeśli jakiś kiepski, to ja bym nie ryzykował.
> Istnieje kilka procent szans, że tej mocy zabraknie w jakimś krytycznym momencie.
> Oryginalny się spalił... bo mu mocy zabrakło :)
>
> Spróbuj jeszcze poszukać nominalnego.
>
> Serdeczne pozdorwienia
> --
> Marcin

W oryginalnym się przyzelił kabelek, bo był wykręcony non stop.
Pierwej przy samym zasilaczu, ale jakoś sobie z tym poradziłem ;) Dziś
miałem małą zadymkę przy samej wtyczce... Najpierw wyskoczył
komunikat, że bateria słaba, później zobaczyłem dym...:)
http://www.allegro.pl/item170622183_zasilacz_19v_6_2a_120w_wtyk_okragly_10mm_4_bolce.html
to to cudo.
Napisałem do sprzedawcy, zobaczymy.
Pozdrawiam!