Re: Chcę kupić podzespoły i notebooka - rankingi najlepszego sprzętu

Autor: Yadex <yyyadex_at_czarnaosa.pl.WYTNIJ>
Data: Sun 22 Oct 2006 - 14:25:17 MET DST

> "Kupiłem wczoraj ten monitor, wcześniej miałem 14'' CRT, obraz jest
> super, kolorki są super, OMFG LOL!"
> Mało komu zechce się przetestować sprzęt, spisać wady i zalety i
> po np. pół roku od kupna umieścić recenzję w sklepie internetowym.

Masz dużo racji w tym co mówisz, ale komentarze pod produktami można
traktować jeszcze w inny sposób. Sama ich ilość dużo mówi o danym sprzęcie.

> Chyba najlepiej znaleźć w internecie dany sprzęt i jak o nim nie piszą
> wcale do juz plus :) i przeszukiwać fora zwiazane z testami i tak dalej.

Fora, oczywiście tak, ale np. na przykładzie monitora, looknij tu na Samsunga
173P+ (znany i lubiany): http://proline.pl/shop.php?id=gossip&fn=view&prodid=SAMSUNG+17+173P%2B&produkt=Samsung+17+173P%2B+Alublue+Silver+Pivot
sama ilość komentarzy poraża np. w stosunku np. do:
http://sklep.proline.pl/shop.php?prodid=HYUNDAI+17+B71D
choć oba mają najwyższe noty - ja zdecydowałbym się na 173P+ ;)

Teraz wystarczyło by poczytać na o matrycy tej 173 i już masz dobry towar do zakupienia.

Niestety mój algorytm zawodzi bo przydało by się w jakimś sklepie "zestawienie
najlepiej ocenianych produktów", czy też "najbardziej licznie ocenianych." ;)

Może ktoś zna taki?