Re: wybór lcd 20' panoramy..

Autor: noel <noel83_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 29 Sep 2006 - 13:35:14 MET DST

Użytkownik "Tomasz Bątor" <mis@koralgol.pl> napisał w wiadomości
news:efiu4m$sck$1@inews.gazeta.pl...

Pozwolę sobie zacytować siebie: (http://mva.pl/forum/viewtopic.php?p=24668)

"1). Lustro. Po wyciągnięciu i ustawieniu monitora przeżyłem szok; na
żadnej innej powierzchni (poza prawdziwym lustrem) tak szczegółowo nie
widziałem siebie i pokoju za sobą :). A że powierzchnia w miarę duża, to
i wrażenie było odpowiednie. Po włączeniu sprzętu i odpaleniu systemu
nie minęła może minuta, a już przestałem zwracać uwagę na ten problem.
Przypomniałem sobie o nim dopiero po ponownym wyłączeniu komputera.
Podsumowując: kto nie urodził się wczoraj i miał kontakt z monitorami
CRT więcej niż okazjonalny, ten problemu z odblaskową powierzchnią mieć
nie będzie. Tako rzekłem :)."

pozdr,
t.

dzieki za informacje..
to pytanie zadam inaczej..gdybyś miał jeszcze raz kupować monitor, kupiłbyś
ten sam czy może inny? :)