Re: Co zrobic zeby dostawac spam ?

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Thu 28 Sep 2006 - 23:05:01 MET DST

Gil napisał(a):
> Najlepiej mieć poważny adres firmowy kończączy się na .com. A nie taki gmail.
> .edu też jest niezłe choć nie tak bardzo. Adresy .pl są na ogół olewane przez
> dostawców spamu z zagranicy.

Rejestruj sie na wszystkich podjerzanych serwisach internetowych -podaja
w komentarzach swój mail itd itd - konto które mam tutaj służy wąłsnie
emu - zbierani spamu i doskonalenia filtrów antyspamowych. Oczywscie
normlanemaile też czytam ;)

--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.