Re: kto mi pomoże?! -problem z nagrywaniem na DVD

Autor: bart <nolina_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 28 Sep 2006 - 12:08:24 MET DST

> Co znaczy "Nagrywarka sie zawiesza w trakcie nagrywania"?

Jest tak-postęp nagrania idzie do np.20 % i koniec w tym czasie napęd słychac
ze pracuje natomiast nie reaguje ani na przerwanie nagrywania ani na przycisk
wysuniecia płyty.Kompa nie da sie normalnie wyłaczyc i trzeba go zresetowac
przyciskiem by cokolwiek na nim zrobic.
Dodam jeszce ze próbowałem nagrywac róznymi programami nero rom 6,7,burn for
free,cd burner.Wszędzie tak samo.
Płyta po takiej historii nie nadaje sie juz do dalszego nagrywania-ponownie
wlozna powoduje komunikat ze sesja jest otwarta i nie mozna nagrac w trybie
disc at once.Aha i komp nie widzi tak niby nagrachych danych,płyta wg niego
jest czysta, natomist nero je widzi w sensie ze niby cos jest nagrane.