Witam,
Posiadam nagrywarke LG 4166B, jakoze po kilku miesiacach uzytkowania
dostala zadyszki i przestala losowo rozpoznawac czyste nosniki CD,DVD
(markowe plytki rowniez) nie mowiac juz o ich poprawnym nagrywaniu
odeslalem nagrywarke do serwisu LG.
Po okolo tygodniu dostalem zwrot - ku mojemu zdziwieniu ten sam model z
adnotacja w gwarancji -> http://zanies.org/gwskn.jpg
Moje pytanie dotyczy tego czy ten wpis oznacza, ze wedlug serwisu
przyslalem im sprawna nagrywarke? (wykonali testy i nic nie stwierdzili?).
Czy w przypadku dokonywania jakich napraw wpisuja do karty gwarancyjnej
inne adnotacje?.
Nagrywarke podlaczylem, przetestowalem i stwierdzilem, ze rozpoznaje
plytki, ktorych wczesniej nie widziala.. wypala poprawnie plyty, ktorych
wczesniej nie chciala nagrywac.
Stad wlasnie moje pytania bo zastanawia mnie czy moze naped mial ochote
sie tylko przewietrzyc i przejechac :)
Dziekuje i pozdrawiam.
-- zanies MD5: a1c08fcf1397789a4b088b5b0eed18d6 _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ [z][a][n][i][e][s][@][z][a][n][i][e][s][.][o][r][g]Received on Wed Sep 27 18:15:07 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 27 Sep 2006 - 18:51:31 MET DST