Re: co to jest laptok?

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Tue 26 Sep 2006 - 12:25:23 MET DST

Rafał Bartoszak napisał(a):
> Duża. Ty mi pokazujesz obrazki. A ja znam te maszyny.
> Wiem z kim rozmawiam - z doświadczonym facetem, czy z dzieckiem
> neostrady :>

Jeśli ktoś nie macał Odry to jest 'dzieckiem neostrady', tak?
Samozachwyt może czasami zaszkodzić. ;)
No, ale jeśli ktoś widział dysk twardy o pojemności 512 KB i czasie
dostępu 120 ms to ma do tego całkowite prawo, tego chyba nikt nie podważy ;)

Chyba poproszę o autograf, argumentów już nie przedstawiam bo nie
pracowałem na RIADach więc nie mogę mieć racji w niczym.

BTW, jak pojadę do mechanika samochodowego to od razu zapytam czy
posiadał Forda Model T, bo jeśli nie to nie pozwolę takiemu partaczowi
robić cokolwiek z moim pojazdem.

Dzięki za poprawę humoru ;)

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: