Re: Szukam dobrego zrodla informacji na temat chlodzenia wodnego

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Tue 26 Sep 2006 - 08:36:01 MET DST

PSYLO napisa³(a):

> Wydajny zasilacz pod ch³odzenie wod± musia³by mieæ zupe³nie inn±
> konstrukcjê, nawet ciê¿ko mi sobie w tej chwili wyobraziæ co¶ takiego :)
IMHO musialby byc zbudowany jak termos - miedzy sciankami bylby plyn do
chlodzenia - a poza tym rzegrudki (tez podwojne) w poprzek takiej puchy
co by elementy chlodzilo. Trzeba by samemu pomyslec nad takim czyms -
jak zamontowac wszystko do srodka i te sprawy..

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.
Optymista widzi ¶wiate³ko w tunelu.