Re: Wykopaliska...

Autor: Tomasz Holdowanski <mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl>
Data: Sat 23 Sep 2006 - 09:37:29 MET DST

Deep inside the Matrix, convinced that Tue, 19 Sep 2006 08:40:55 +0200
is the real date, dziobu <kpawelXXX@XXXkr.onet.pl> has written
something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

>No masz szczęście, bo tego 486 to da sie go czegoś użyć.
>
>A u mnie stoi Bondwell B310V. Full wypas ;P
>286sx, 1mb ramu, dysk 81MB i uwalona stacja dyskietek ;P Bateria również
>zapewnia komfortowy czas pracy: w porywach do 5 sekund ;)
>za to mam dwa porty szeregowe! Jak w obecnie najdroższych laptopach ;P
>http://213.134.170.242/b310v/

Przebijam :)
Schneider EuroPC, chyba jedyny PC poza laptopami, ktory ma bebechy w
obudowie klawiatury. XT, 512 RAM, Hercules. Bez twardziela, flop 720
kilo, uwalony, zasilacz jest, jak odpalalem 5 lat temu to jakos
dzialalo :) Mial byc z tego terminal, skonczyl w piwnicy obok innych
rupieci :)

Pozdrawiam,
Mordazy.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu.