Re: co to jest laptok?

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sat 23 Sep 2006 - 09:24:56 MET DST

Rafał Bartoszak napisał(a):
> Cóż, ktoś coś wpisze do Wikipedii i robi się obowiązująca teoria...

Nie opieram tego co mówię jedynie na tym linku.
To samo wiem już od dawna, nawiasy mówiąc dowiedziałem się tego m.in. od
profesora Politechniki Rzeszowskiej, który już ma swoje lata i jest
zdecydowanie bardziej kompetentną osobą niż ja sam. Ty natomiast nadal
nie pokazałeś dowodów swojej (nieprawdziwej IMHO) teorii :)

> Najbardziej mnie ubawiło, że na tej samej stronie masz ofertę
> notebooków z ogromniastymi ekranami ;)

I zapewne ofertą sklepu zajmuje się ta sama osoba, która tworzyła
definicję, prawda? ;)
Nie musisz mi udowadniać, że obecnie całkowicie błędnie sklepy
przemiennie korzystają ze zwrotów "laptop" i "notebook".

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: