Re: co to jest laptok?

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sat 23 Sep 2006 - 08:56:56 MET DST

PAndy napisał(a):

> "Feromon" <ferromon@op.pl> wrote in message
>
> dresiki tak mowia na notebook - bo w zyciu nie widzieli laptopa...
Mam kolege - na pewno nie dresika - ale popełnia te same błedy i wiesz
jaki był obiciach kiedy poszedłem z nim wybrać mu notebooka a on
sprzedawcy udowadniał zę chce "laptoka". nie wytłumaczysz.
Zresztą słowo "Laptok" w słowniku nie istnieje. A sam nazwa "Laptop" mi
sie kojarzy z czymś rozklekotanym kłapiącym i niestabilnym. Moze to z
dźwiecznosci wyrazu?
Notebook brzmi nijako, można by rzecz ze profesjonalnie i lepiej sie
odmienia. Pomijając ze oba wyrazy są z angielskiego.

Złośliwie można powiedzieć ze to francuski ptak na prowincji. "La Ptok."