Re: Motherboard Monitor - napiecia( tolerance of voltage line)

Autor: Saper/nolin11 <nolin11_USUNT_TO_at_interia.pl>
Data: Fri 22 Sep 2006 - 22:21:59 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> 1) Tym nie oglądniesz zakłóceń ewentualnych.

To prawda ale pozwoli zaobserwować jak jednak zasilacz trzyma napięcia :)

> 2) Mi osobiście np. łatwiej byłoby dorwać choćby na chwilę
> oscyloskop niż taki miernik ;)

To fakt gdyż nawet od strony technicznej taniej wychodzi zbudować taki
miernik niż kupić :) (co do dokładności to już sprawa indywidualna <- czas
potrzebyny na kalibracjÄ™ :/ )

--
Saper/nolin11
majl:nolin11_USUN_TO_@interia.pl