Pad płyty głównej

Autor: trodon <tramal_at_interia.pl>
Data: Fri 22 Sep 2006 - 18:40:33 MET DST

Skicham się.
Nowa płyta główna Epox 8RDA3+, Athlon Barton nominalnie +2500.
Potrzebowałem przyśpieszenia, przestawiłem FSB na 200, podniosłem
napięcie rdzenia (1,55). Sprawdzona metoda, wcześniej nie było żadnych
problemów przy takich parametrów. Płyta nie wstała, mimo że w przypadku
zbyt wysokiego overlockingu powinien włączyć się domyślny bios z
informacją o nieudanych overlockingu.
Czyszczenie biosu za pomocą zworki i usunięcia bateryjki nic nie daje.
Wentylatory chodzą, na wyświetlaczu kod oznaczający niewłaściwe
wstawienie karty rozszerzeń, problem z biosem lub z kartą rozszerzeń.
Uruchamiam oczywiście gołą płytę.
Macie jakieś pomysły?
tak się nią cieszyłem...