Re: Śmieszne pytanie

Autor: Piotr <zamow8_at_wp.pl>
Data: Fri 22 Sep 2006 - 15:23:15 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> A to już jakiś ich własny wynalazek.

I to wynalazek do bani. Mam klawiaturę tracera z tym turbo. Teoretycznie ma
to regulować prędkość samopowtarzania literki którą wciśniesz i
przytrzymasz (wciśnij turbo aby było szybsze samopowtarzanie i potem drugi
raz aby wrócić do normal (albo odwrotnie :->)). W praktyce klawisz turbo
tylko przeszkadza bo siedzi w miejscu obciętego klawisza shift. Czasem
pisząc bezwzrokowo walę w turbo zamiast w shift i później się wkurzam bo
nie trafiłem shift. Jeśli możesz unikaj klawiatur z turbo bo więcej kłopotu
niż pożytku.

Ja wciskałem kilka razy turbo i sprawdzałem czy to działa. Nie działa. Może
mam coś źle ustawione.