Re: nagrywarka DVD: wybór benq 1655, pioneer DVR-111 LiteOn 16h5

Autor: kamrys <kokarys_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 21 Sep 2006 - 00:27:46 MET DST

Atlantis <marekw1986NOSPAM@wp.pl> napisał(a):

> No dobrze, ja też używam nagrywarki do przenoszenia większej ilości
> danych, do mniejszych mam PenDrive'a 512 MB, dysk na USB jeszcze nie
> jest mi potrzebny, choć to fenomenalne rozwiązanie tego problemu i o
> wiele bezpieczniejsze od stosowanego powszechnie chodzenia z dyskiem
> 3,5". :)
> Mówiłem jednak o czymś innym - używaniu tanich płyt, to przecież
> jednorazowe rozwiązanie. Nie lepiej już zainwestować w kilka dobrych
> DVD+RW np. Verbatima czy Sony za 4-6zł? Na dłuższą metę się zwróci, poza
> tym nie będziesz zaśmiecał sobie otoczenia i środowiska stertami
> [...]
po części zgadzam się z tobą bo z drugiej strony zawsze to dodatkowe źródło
danych ta płytka po przerzuceniu, można ją zostawić przy innym kompie bo to w
niczym nie przeszkadza.
co do mówienia o czymś innym to niestety temat założyłem w niemal zupełnie
innym celu niż poszła rozmowa. Cała dyskusja poszła w kierynku nośników a mi
raczej chodziło o opinie na temat nagrywarek pod kątem moich (w miarę
precyzyjnie określonych) zapotrzebowań. Mimo wszystko dziękuję za udzielone
odpowiedzi pod moim wątkiem