Re: Asus A7V: 1-2 sek. dźwięk i wyłącza się... HELP

Autor: Przemek <osoba_at_microsoft.com>
Data: Sat 16 Sep 2006 - 22:09:43 MET DST

Użytkownik "SMirek" <s.mi@poczta.vp.pl> napisał w wiadomości
news:eehl12$9pb$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Przetłumaczyłem to sobie tak: długi dźwięk w nieskończonej pętli" czyli
> powtarzający się w nieskończoność.
>
> Faktycznie jak wyciągnę pamięć, to tak jest...
>
> Ale nie odpowiada to mojemu przypadkowi...
>
> Kurka wodna!!!
>
> Jak zresetować ten bios? /to z instrukcji nie działa.../

A nie probowales czasami zewrzec tych punktow przy wlaczonym zasilaczu?
Byla kiedys plyta asusa pod amd (nie pamietam juz oznaczenia wiec nie moge
stwierdzic czy to przypadkiem nie twoj model)
w ktorej zwarcie pinow clear cmos przy wlaczonym zasilaczu (albo proba
zalaczenia komputera przy zwartych pinach) powodowalo spalenie jakiegos
malego tranzystora i zgon plyty .

pzdr