Re: p³yty ECS dla intela

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 15 Sep 2006 - 21:30:04 MET DST

> ECS bêdzie robi³ p³yty g³ówne dla intela. Ciekawe co z tego wyjdzie.

Ja bym nie tragizowal. Szczerze mowiac nie do konca wiem skad taka negatywna
opinia o ECS`ach.
Sam poskladalem na nich kilka komputerow w ciagu ostatnich kilku lat i
wszystkie ladnie i bezproblemowo chodza sobie do dzis (dwa nawet w trybie
24/7/365). Owszem plyty te ustepuja czasem nieznacznie w szybkosci dzielom
czolowki producentow mobo i nie nadaja sie do overclockingu - ale
usprawiedliwia to ich cena. Tylko, ze to co siedzi w Dellach (u mnie w pracy
siedza we wszystkich wlasnie Foxconny) tez nie nadaje sie do overclockingu i
tez nie wyciska z procka i pamieci pelni mozliwosci - za to dziala stabilnie
i praktycznie bezawaryjnie.

::f::