Re: Notebook HP nx7400

Autor: BliSki. <BliSki-Wp-(NS_)-_at_wp.pl>
Data: Fri 15 Sep 2006 - 20:38:41 MET DST

"zwi" wrote:
> [...] Przeznaczam na to kwote do 3500pln wraz z systemem operacyjnym Windows XP [...] W
> okresie letnim notebook czesto bedzie uzywany na dworze do pracy.
> Jaki rodzaj ekranu wybrac aby podczas slonecznej pogody bylo cos widac ?

BrightView zachowuje się niestety jak lustro i na dworze czasami ciężko
pracować ale matryce tzw. matowe wcale nie są lepsze. Mówiąc inaczej
na dworze ciężko jest czasami pracować na jednych czy drugich.
I pisze to z własnego doświadczenia, gdyż pracowałem na jednych i drugich.

> Szukajac natrafilem na HP COMPAQ nx7400 EY505ES. [...]
> Intel Core Solo T1350 1.86 GHz [...]
> Dysk twardy 60 GB [...]
> Jakie notebooki sa godne uwagi w tej cenie ?

A nie myślałeś o nx6310 EY501ES ???
Za podobną cenę masz Core Duo zamiast Solo, dysk 80 zamiast 60.
Ale co dla Ciebie ważniejsze dłuższą pracę na baterii w terenie
i minimalnie mniejsze wymiary, co może być zaletą przy przemieszczaniu się.

--
Pozdr, (R) BliSki. (tm)   m a i l : BliSki-Wp (a') w p (kropa) P L