Re: Geil DDR2-800 Ultra teraz wersja biosu

Autor: Wojtek <wojtek_84wywalto_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 13 Sep 2006 - 07:31:52 MET DST

Jak juz zeszlismy na Gigabyte to moze ktos mpglby mi wyjasnic dlaczego po
zmianie biosu na nowszy zmienia sie wersja przy ekranie startowym a cpuz czy
sandra pod xp nadl okazuje stara wersje? Konkretnie kupiłem DQ6 z biosem F2,
potem zmienilem na F3 pare dni temu na F4 a cpuz ciagle pokazuje F2, tak
samo sandra...