Re: Czy komuś padł procesor ze starości?

Autor: Gil <gilboa_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 12 Sep 2006 - 00:03:55 MET DST

Rafał Bartoszak <sprocket@sys.BezSpamu.pl> napisał(a):

> Jak najbardziej - do nauki CP/M. Do Turbo Pascala, C, dBase 2.0 itp...
> Do niczego więcej.

I o to chodzi. C128D choćbyś się dał pokroić, nic ci więcej nie dawał niż parę
razy tańszy Timex 2048 z FDD300. Marketingowy żywot twojego C128D to było pół
roku. Potem wyparł do IBM PC XT. Kupując ten komputer nic nie zyskałeś tylko
wywaliłeś więcej pieniędzy. Mnie wtedy nie było na to stać ale miałem za 1/3
ceny te same efekty. Nawet za 1/5 bo pochwaliłeś się specjalnymi monitorami,
które tez były do wyrzucenia pół roku później.
Na razie.