karta grafiki GeForce 7600GS: Galaxy czy Gigabyte?

Autor: Kuba <kasprzak_at_mail.icpnet.pl>
Data: Wed 06 Sep 2006 - 18:03:52 MET DST

Planuje kupno grafiki do mojego komputera.
Mam wejście AGP, 512MB RAM, Celeron 2.66GHz, płyte Gigaybyte 8I865GM-775 ze
zintegrowaną grafiką.
Ze względów finansowych mogę przeznaczyć max. 500zł, ale nawet mniej jakby
dało radę. Zdecydowałem się na GF7600GS. Do wyboru mam dwie karty:

1. GeForce 7600GS Galaxy 256 MB TV-out / DVI BOX (128-bit) (chłodzenie
aktywne) - 385zł
2. GeForce 7600GS Gigabyte GV-N76G256D-RH 256 MB TV-out / DVI BOX (128-bit)
(chłodzenie pasywne)- 459zł

Pytanie dotyczy tego, czy po za różnicą dotycząca sposobu chłodzenia no i
ceną jest jeszcze jakaś istotna różnica w wydajności, która uzasadniałaby
wyższą cene. Nie zamierzam niczego podkręcać.

Dwa czy chłodzenie pasywne będzie wystaraczjące jeżeli po za wiatrakiem na
procesorze i zasilaczu nie ma żadnych innych w obudowie. Komputer stoi w
takim stoliku komputerowym więc po jego "podziurawionej" stronie jest 5cm
luzu.

Trzy czy starczy mi to żeby pograć sobie w takie rzeczy jak Call of Duty,
Brohers in Arms, MOH - Wojna na Pacyfiku i inne gry tego typu, ale nie
koniecznie te najnowsze.

Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.